Çağrı merkezi sektörünün önde gelen firmaları arasında yer alan CMC'nin (Customer Management Center) 2004 yılından bu yana Samsung'a cep telefonu ürünleri ile ilgili vermiş olduğu çağrı merkezi hizmeti geliştirilerek yenilendi. Böylece, dünya elektronik devi Samsung, CMC ile birlikte yürüttüğü çalışmalarla ülkemizdeki çağrı merkezi hizmetlerini yeniden yapılandırarak daha işlevsel ve geniş kapsamlı bir boyuta taşıdı. Samsung markalı tüm elektronik ürünlere, beyaz eşyalara ve düzenlenen kampanyalara yönelik her türlü bilgi talebi ile müşteri hizmetleri, CMC ekibinin oluşturduğu "Samsung Electronics Çağrı Merkezi" tarafından karşılanmaya başlandı. Böylece, Samsung ürünlerine yönelik olarak 3 yıl önce dış kaynak kullanımı yoluyla CMC bünyesinde başlatılan çağrı merkezi hizmeti, yeni yapısı ve genişleyen ekibiyle birlikte Samsung genel merkezine taşındı.

2004 yılında başlatılan çağrı merkezi hizmeti kapsamında ilk başlarda sadece Samsung markalı cep telefonları bulunuyordu. Zaman içinde Samsung'un bilgisayar bileşenleri dışında kalan tüm ürünleri çağrı merkezi hizmetine dahil oldu. Bilgisayar bileşenlerine de 2007 sonu itibariyle destek sunulmaya başlanmış olacak. Samsung'un ülkemizde her geçen gün genişleyen ürün yelpazesi ve tüketici kitlesine eksiksiz destek verilmesi, "Samsung Çağrı Merkezi"nin temel hedefi olarak öne çıkıyor.

444 77 11 numaralı "Samsung Çağrı Merkezi", Samsung müşterilerine ürün kullanımından kurulumuna kadar geçen süreçte teknik destek vererek, yüksek müşteri memnuniyetini sağlama hedefiyle hizmet sunuyor. Çağrı merkezi çalışanları, etkin şikayet yönetimi prosedürünü uygulamaya alarak arızalı ürün takibi yapıyor. CMC tarafından oluşturulan "Samsung Çağrı Merkezi" ekibi, Samsung müşterilerine üstün kalitede hizmeti verebilmek ve müşteri beklentilerini karşılayabilmek amacı ile farklı performans hedefleri ile hizmet sunuyorlar.

Samsung Türkiye Genel Müdürü C. S. Lee, "Samsung Çağrı Merkezi"ne yönelik olarak şunları söylüyor: "Yüksek müşteri memnuniyetini yaratan unsurların en önemlisi, çağrı merkezleridir. Müşteri ile firma arasında köprü görevi gören çağrı merkezleri, karşılıklı iletişimin en temel yolu olarak karşımıza çıkmaktadır. Çağrı merkezimiz konusunda hiçbir risk almak istemediğimiz için, sektördeki önemli firmalardan biri olan CMC ile birlikte çalışmalarımızı yapılandırdık. CMC ile 3 yıldır çok başarılı çalışmalar gerçekleştirdik; kendilerinden kapsamlı ve kaliteli hizmet aldık. Bundan sonra da aynı çizgide karşılıklı memnuniyet içerisinde çalışmayı sürdüreceğimize inanıyorum."

CMC Genel Müdürü Başak Soykan ise Samsung gibi dünya çapında bir firmaya hizmet vermekten dolayı büyük mutluluk duyduklarını belirterek şunları söyledi: "Faaliyet alanımız, müşterilerimizin kendi müşterilerine yönelik ilişki ve çalışmaları anlamında büyük öneme sahip. Biz de bunun bilincinde olarak, en kaliteli hizmeti sunuyor ve kendi alanımızdaki en gelişmiş teknolojilerden yararlanıyoruz. Müşteri odaklı stratejilerde memnuniyet ve sadakat en önemli hedef, verimli ve etkin süreç planlaması ise iş yapmanın temel koşuludur diyebiliriz. Çağrı merkezleri de, firmaların müşterileriyle kurdukları iletişim köprüsünün en doğru şekilde yürütülmesini sağlıyor. Samsung gibi müşterileriyle kurdukları ilişkilere büyük önem veren firmalar, çağrı merkezi hizmetinin önemini çok iyi biliyor ve bu doğrultuda eksiksiz hareket etmek istiyorlar. Biz de müşterilerimizin beklentilerini en iyi şekilde karşılamaya çalışıyoruz. CMC olarak İstanbul Call Center Awards 2007'de kazandığımız En İyi Dış Kaynak Hizmet Sağlayıcısı ödülüyle de alanımızdaki başarımızı kanıtladığımıza inanıyorum."