Akbank'ın çağrı merkezine 3 ödül

Haber Merkezi Yeni Şafak
IMI Conferences tarafından düzenlenen, Türkiye'nin ilk ve tek çağrı merkezi ödül organizasyonu olan “İstanbul Çağrı Merkezi Ödülleri Değerlendirmesi” sonuçlandı. Lütfi Kırdar Kongre ve Sergi Sarayı'nda bu yıl altıncısı gerçekleştirilen ödül töreni farklı sektörlerden büyük ilgi gördü. Sektörünün önde gelen üst düzey yöneticilerinden oluşan 23 kişilik jüri yoğun değerlendirmeler sonucunda 11 farklı kategoride sektörün en iyilerini belirledi.

Türkiye'de çağrı merkezi sektörü ödüllerinin zirvesi olarak da tanımlanan bu prestijli organizasyonda Akbank Çağrı Merkezi toplam 3 dalda ödülün sahibi oldu.

Farklı sektörlerden 33 çağrı merkezinin, 14 kategoride değerlendirildiği yarışmada Akbank Çağrı Merkezi “En Övgüye Değer Müşteri Deneyimi” kategorisinde birincilik ödülünü kazandı.

Ayrıca yarışmada Akbank Çağrı Merkezi'nden Mücahit Aydoğan, “En Övgüye Değer Takım Lideri”, Nilay Kaya ise “En Övgüye Değer Outbound Müşteri Temsilcisi” seçildi.