TÜRKİYE BİR FIRSAT
Türkiye''nin elektronikte fırsatlar sunduğunu belirten Chou ''Türkiye''de LED TV alanında 47 inçe rağbet var. Ultra HD''de ise 65 inçe Türk tüketicisi daha meyilli.Düz ekranlara ilgi artarken ekranları biz de büyüterek Türkiye''deki lansmanları gerçekleştirmekteyiz.'' dedi. Türkiye''de yatırım yaptıklarını, ticari ortaklıkla birlikte sektördeki etkinliklerini artırdıklarını söyleyen Chou, yeni ve stratejik yatırım konusunda gelen tekliflere göre değerlendirmede bulunacaklarını, bu eksende Türk şirketlerine kapılarının açık olduğunu söyledi.
KURDAN ETKİLENDİK
Küresel platformda işbirliğine önem verdiklerine dikkat çeken Chou Türkiye''deki kur hareketleriyle ilgili olarak ise, ''Kur artışından şirket olarak biz de etkilendik. Bunu fiyatlarımızda yükselişle absorbe ettik.''
Pazar hedefi yüzde 30
LG Electronics, düzenlediği basın toplantısıyla 2014 yılına yönelik stratejilerini açıklarken yeni nesil CURVED OLED ULTRA HD TV''lerini de tanıttı. Basın toplantısında LG Electronics Türkiye''nin Avrupa''da lider konumda bulunduğunu belirten LG Electronics Türkiye Genel Müdürü Calvin Cho, 2013 yılında yüzde 20''in üzerinde olan TV Pazar paylarını, 2014 yılı sonu itibariyle yüzde 30''ların üzerine taşımayı hedeflediklerini söyledi. LG Electronics Türkiye Marka Pazarlama Bölüm Başkanı Gül Cabı ise: ''Ürünlerimizi insandan ilham alarak geliştiriyoruz'' dedi.