1985 yılından kurulan Celal Birsen, çeyrek asra yaklaşan üretim sürecinde her geçen gün kendini yeniliyor. Kurulduğu günden bu yana değişen müşteri memnuniyetine önem veren Celal Birsen'in koleksiyonlarının oluşmasında moda ve teknolojinin büyük bir yeri var.
YAĞMUR YOKSA GÜNEŞ VAR
Yağmursuz geçmesine rağmen 2007 yılında bir önceki seneye oranla yüzde 23.7 büyüme gösteren Celal Birsen, yağmur şemsiyelerinin yanında güneş ve promosyon ürünlerine de önem veriyor. Bu alandaki şemsiyeler şirketin satışlarının yüzde 88'ini oluşturuyor. Üretim aşamalarını ISO 9001-2000 Kalite Belgesi standartları içinde gerçekleştiren firmanın, www.celalbirsen.com adresinden online alışveriş yapmak da mümkün. 463 noktada müşterilere hizmet veren, 45 ülkeye satış yapan Celal Birsen, ilk corner mağazasını ise Cevahir Alışveriş Merkezi'nde açtı. Celal Birsen, önümüzdeki dönemde Capitol, Capacity, AnkaMall ve İçerenköy Carrefour'da corner mağazalarını açmayı planlıyor.
GENÇLER DE UNUTULMADI
Celal Birsen şemsiye kullanmayı tercih etmeyen gençler için, “Celal Birsen Young” koleksiyonunu piyasaya sürdü. Bu koleksiyonda 15-16 yaş grubuna özel, ufak boyutlu şemsiyeler yapıldı. Ayrıca “Celal Birsen Premium” ile lüks şemsiyeler de üretiliyor. Bambu saplı, özel tasarımlı şık şemsiyeler, D-68 olarak adlandırılan teknolojik bir kumaştan üretiliyor ve mükemmel bir dokunuşa sahipler. Dupont kaplama şemsiyeler ise leke tutmuyor ve su üzerinden akıp gidiyor. 2008-2009 kış sezonu hazırlıklarına başlayan Celal Birsen, burçlu şemsiyeler üretmeye hazırlanıyor. Astrolojiye meraklı kadınlar, kendi burçlarının görsellerini taşıyan şemsiyelere sahip olabilecek. Ayrıca farklı leopar desenli şemsiyeler de üretilecek.
ŞEMSİYE SEÇERKEN DİKKAT