Casper Bilgisayar, bağımsız araştırma şirketi AC Nielsen tarafından bu yıl 15. kez gerçekleştirilen “Markalar” araştırma sonuçlarına göre 2008 yılında da en bilinen bilgisayar markası çıktı. Yapılan araştırma sonucunda, %29,2'lik oranla en bilinen bilgisayar markası olan Casper, açık ara liderliğini 7 yıldır üst üste sürdürdü. Casper, bir önceki yıl %26,3 olan bilinirlik oranını artırmayı da başardı.
Özellikle son yıllarda gerçekleştirdiği önemli yatırımların sonucunda, tüketicilere sunduğu kaliteli ve hızlı teknik servisiyle rakiplerinden ayrışan, ürün portföyünü katlayarak artıran ve en son teknolojileri dünya ile aynı anda Türkiye pazarına sunan Casper marka başarısını geçtiğimiz yıl da pekiştirdiğini gösterdi.
Araştırma sonuçlarına bakıldığında, Casper'ın sıralamadaki en yakın takipçileriyle arasındaki ciddi fark dikkat çekiyor. Araştırmanın nüfus dağılımına bakıldığında ise, Casper 20-24 yaş arası kitlede %38.1, 24-35 yaş arası kitlede ise %40,1'e oranına çıkan bir bilinirliğe sahip.
Lovemarks, Best Brands gibi marka odaklı diğer araştırmalarda da en sevilen ve en güçlü bilgisayar markası çıkan Casper, GFK Türkiye tarafından gerçekleştirilen 'Best Brands 2008' araştırmasında da kendi alanında dünyaca ünlü pek çok markayı geride bırakarak “en iyi bilgisayar markası” çıkmıştı.