TV''DE İZLEDİĞİNİ PAYLAŞMA DÖNEMİ
TTNET''in de geçen yıl hayata geçirdiği Tivibu Sosyal Tivi uygulamasıyla TV üzerinden sosyalleşme dönemi başladığını da belirten Yılmaz, konuşmasını şöyle sürdürdü: ''TV seyrederken izleyiciler artık görüşlerini de paylaşmak istiyor. Son dönemde Twitter bazlı reyting ölçümlemesine başlanacağı da konuşuluyor. Bunların hepsi, sosyal medyanın gücünü ve etkisini gösteriyor. Türkiye''de mobil Facebook kullanan kişi sayısı 5 ay içerisinde 1 milyon 278 bin arttı ve 15 milyon 478 bin aboneye ulaştı.''
32.4 milyon kişi Facebook''ta
Türk Telekom CEO''su Tahsin Yılmaz, dijital ekosistemin yeni girişimlerin ortaya çıkmasını sağladığına değindiği konuşmasını şöyle sürdürdü: ''Bugün 35 milyonun üzerinde internet kullanıcısının 32.4 milyonu Facebook kullanıcısı. Şartlar böyle olunca da markaların sosyal medyanın dışında kalması mümkün olmuyor.''
Sosyal ağlar müşteriyi dinleme fırsatı veriyor
Yılmaz, sosyal medya kullanımının şirketlere değer kattığını da ifade ettiği konuşmasında, ''Sosyal ağlar şirketlere direkt müşterilerini dinleme fırsatı veriyor. Aslında bir anlamda şirketlere sıcak pazar araştırması yapma olanağı sağlıyor. Burada önemli olan, doğru dinlemeyi bilmek ve geri bildirimleri, sistemleri iyileştirmek için değerlendirmek. Burada önemli olan, kullanıcılarla diyalog kurmak ve etkileşimi sağlamak.'' şeklinde konuştu.