|

Business Travel'e göre THY Türk lokumu

ABD'de yayınlanan ve tüm dünyada satılan iş ve seyahat dergisi olan Businnes Travel, Temel Kotil'le yaptığı röportajın yer aldığı sayısında, THY için 'Türk lokumu' ifadesini kullandı

Anka
00:00 - 1/01/2008 Tuesday
Güncelleme: 00:42 - 1/01/2008 Tuesday
Yeni Şafak
Business Travel'e göre THY Türk lokumu
Business Travel'e göre THY Türk lokumu

ABD'de yayınlanan ve tüm dünyada satılan iş ve seyahat dergisi Businnes Travel, Türk Hava Yolları (THY) Genel Müdürü Temel Kotil'le yaptığı röportajın yer aldığı sayısında, THY'yi Türk Lokumu diye tanıttı. Temel Kotil, tüm dünyada dağıtılan, iş ve seyahat dergisi Business Travel'e verdiği demeçte THY'nin artık havacılıkta dünya devleriyle başarılı bir şekilde rekabet edecek konuma geldiğini kaydetti.

THY WASHİNGTON'A UÇACAK

THY'nin öncelikle ABD pazarındaki varlığını güçlendirmek üzere orta ve uzun vadeli stratejiler yaptığını ifade ederek halen günde tek sefer olan İstanbul-New York uçuşlarının ve haftada üç sefer yapılan İstanbul-Chicago uçuşlarını her gün bir sefere çıkaracaklarını kaydetti. Kotil, Washington'a da uçuşların yakın zamanda başlayacaklarını bildirdi.

Kotil, "Servis kalitesini arttırmak için müşteri ilişkilerini her yönüyle gözlemliyor. Satış noktalarında, çağrı merkezlerinde, check-in noktalarında, uçuşta, inişte, binişte her aşamada değerlendiriyoruz" dedi. THY'nin doğru yolda olduğunu kaydeden Kotil, hedeflerinin 5 yıldızlı bir havayolu olmak olduğunu dile getirdi. Kotil "THY sadece Türk toplumu için değil havayoluyla yolculuğu tercih eden dünyanın tüm vatandaşları için konuksever, sıcak ve güvenilir bir marka haline gelmiştir" dedi. Kotil, Star Alliance ile THY arasında işbirliği anlaşmasının küresel oyuncu sürecinde önemli bir adım olduğunu ve bunu yeni işbirliklerinin izleyeceğini belirterek, Star Alliance'a tam üyeliğin Mart 2008 itibariyle gerçekleşmesi ile müşterilerine çok geniş bir uçuş ağı sunacağını kaydetti.

16 years ago