Fayrap Dergisi'nin Orhan Gencebay''ı kapağına taşıyan 62. sayısında başyazı, Ali Akyurt imzasını taşıyor ve yazar Mehmet Efe''nin siyasi tavrının 90''lardan bugüne izini sürüyor. Akyurt, Efe''nin önce İslamcı harekete ve Kemalist iktidara, son dönemdeyse İslamcı iktidara yönelik eleştirel konumunu açımlarken, Efe''nin kendisine de eleştiriler getirmeyi ihmal etmiyor.
Yeni Şafak Gazetesi yazarı ve şair İsmail Kılıçarslan söyleşisinde, şairin şiiriyle ülke gidişatı arasında kurduğu bağa dair önemli cevaplar içeriyor. Söyleşinin ardından Murat Küçükçifçi''nin ''Neo-epikle koma arasında İsmail Kılıçarslan'' başlıklı yazısı, şairin şiir çizgisini, bir önceki kitabıyla beraber değerlendiriyor.
Fayrap bu sayısında da okura şiirler taşıyor: Elyesa Koytak üç şiiriyle, Ceylan Öztürk ''Korkak'', Sadık Koç ''Aldanma Sakın'', Mahir Yücel ''Sevgili'', İbrahim Demir ''Üç sıfır bir'', Zehra Yağmur ''Dışarı'' ve Faik Sabir Çavuşoğlu ''Kapattı gözlerini, yaz geldi'' isimli şiirleriyle Fayrap''ta yer alıyor.
Hakan Arslanbenzer''in Mülahazat Defteri bu sayıda Ayşe Şasa''yı, Nurettin Durman''ı ve Yıldız Ramazanoğlu''nu ağırlıyor. Mehmet Davut Özdal''ın şiir kitabı da değinilen kitaplar arasında.
Derginin bu sayısı da düşünce yazıları bakımından hayli dolu: Fazıl Baş ''Siyasi şiirin üç hali'' yazısıyla, Namık Kemal''den bu yana şiirin halk, devlet ve hükümet arasında nasıl bir tavrı öncelediğini ele alıyor ve bugünün gündemi karşısında şiirin halini sorguluyor. Esma Güneş''in ''Çağdaşımız Nefî'' yazısı hem büyük şairi kendi dönemi içinde derinlemesine tahlil ediyor, hem de Akif ve Fikret gibi isimler üzerindeki etkilerini saptayarak modern şiir için kurucu yerini gösteriyor.