|

Avea ve İDO'dan konuştuğun kadar mil puan

00:00 - 5/08/2010 Perşembe
Güncelleme: 12:54 - 5/08/2010 Perşembe
Yeni Şafak
Avea ve İDO'dan konuştuğun kadar mil puan
Avea ve İDO'dan konuştuğun kadar mil puan

Türkiye'nin abonelerini en çok konuşturan operatörü Avea ile deniz ulaşımının lider ismi İDO bir “ilki” hayata geçiriyor! Avea ve İDO işbirliğiyle gerçekleşen proje kapsamında Sea&Miles kredi kartı sahibi Avealı yolcular ödedikleri Avea faturası veya yüklemesi kadar İDO mil puan, topladıkları İDO mil puan kadar da konuşma süresi kazanıyor; kazandıkları milleri İDO'nun tüm dış hat seferleri ile İç Hatların Deniz otobüsü seferlerinde kullanabiliyor.




Sunduğu avantajlı tarife ve kampanyalarla Türkiye'nin abonelerini en çok konuşturan operatörü olan Avea ile deniz taşımacılığının öncü markası İDO, müşterilerine sundukları hizmetleri daha da geliştirecek yepyeni bir işbirliğine imza atıyor. Hayata geçirdiği yenilikçi projelerle müşterilerinin yaşamlarını kolaylaştıran Avea, kara ve hava yollarında geliştirdiği mobil iletişim çözümleri ve ortaklıkları, İDO işbirliğiyle deniz ulaşımında da sunuyor.


Avea ve İDO işbirliğiyle hayata geçirilen proje, deniz ulaşımını tercih eden Avealıları, bol bol konuştururken aynı zamanda da seyahat ettirecek avantajlar sunuyor. Seyahat mil puanı kazandıran Sea&Miles kart sahipleri artık biriken İDO seyahat mil puanları ile Avea'dan dakika alabilecek, konuştukları dakikalar karşılığında da mil puanı kazanacak. Proje kapsamında Sea&Miles üyesi faturasız aboneler 50 mil puan karşılığında 20 Kuruşluk yükleme yapabilirken, faturalı aboneler ise 50 mil puan karşılığında 1 dakika alabiliyorlar. Aynı şekilde her 1 TL'lik Avea faturası veya yüklemesiyle de 1 mil puan kazanacaklar. Avealılar kazandıkları milleri İDO'nun tüm dış hatlar seferleri ile İç Hatların Deniz otobüsü seferlerinde kullanabilecek.




Avea olarak Türkiye için yine bir ilki gerçekleştirdiklerini belirten Avea CEO'su Erkan Akdemir, Avealıların iletişim ve ulaşım ihtiyaçlarını en etkin biçimde karşılarken kara ve hava yollarının ardından deniz yollarını da stratejik işbirliği alanı haline getirdiklerini söyledi. Akdemir sözlerine şöyle devam etti:




“Avea, Türkiye'de ulaşımın bir numaralı destekçisi ve stratejik ortağı durumunda… Önce Eskişehir-Ankara hızlı tren hattını 3G kapsama alanına kavuşturduk. Ardından müşterilerimize şehirlerarası seyahatlerinde hızlı ve kesintisiz mobil internet hizmeti sunmak amacıyla MAN firmasıyla gerçekleştirdiğimiz projeyle MAN ve NEOPLAN otobüslerinde seyahat eden yolcular için 3G hızında ücretsiz internet sunduk. THY ile gerçekleştirdiğimiz işbirliğiyle de Miles&Smiles üyesi müşterilerimiz, faturaları veya yükledikleri kontör karşılığında bonus mil kazanıyor ve Miles&Smiles milleriyle de kontör ve dakika alabiliyor. Bugün de benzer şekilde ülkemizin en önemli ve değerli kurumlarından biri olan İDO ile bir 'ilki' daha hayata geçiriyoruz. Özellikle Marmara Bölgesi için büyük önem taşıyan deniz ulaşımı alanında Avealıları hem bol bol konuşturacak hem de seyahat ettirecek avantajlar sunmaya başlıyoruz. Avea olarak, stratejik işbirlikleriyle hem kendi sektörümüzün hem de diğer sektörlerin gelişimine katkıda bulunarak büyümelerini sağlıyoruz. Bu projede olduğu gibi önümüzdeki dönemde İDO gibi ülkemizin önemli kurumlarıyla işbirlikleri geliştirmeye ve sunduğumuz hizmetlerle de müşterilerimizin tüm ihtiyaçlarını en etkin biçimde karşılamak üzere fark yaratmaya devam edeceğiz.”




Projenin tanıtım toplantısında konuşan İDO Genel Müdürü Dr. Ahmet Paksoy da gerçekleşen işbirliğiyle ilgili yaptığı açıklamada İDO'nun modern yolculuk kültürü yaratan bir işletme vizyonuyla yeni ve katma değerli girişimleri her zaman desteklediğini belirterek, Avea ile işbirliğini bu yaklaşımın yeni bir adımı olarak değerlendirdiklerini söyledi. Paksoy, sözlerine şöyle devam etti: ““Dünyanın En Büyük Yolcu Taşımacılık Şirketi” olarak müşterilerimize sunduğumuz hizmetleri daha da geliştirecek işbirliklerine imza atmaya devam ediyoruz. Müşteri memnuniyetini iş yapış stratejisinin odağına koymuş bir kurum olarak, müşterilerimize artı değer sağlayacak hizmetler sunmak için kendi sektörlerinin liderleri olan birçok kurumla gerçekleştirdiğimiz işbirliklerini sürdürüyoruz. Türkiye'nin abonelerini en çok konuşturan operatörü Avea ile gerçekleştirdiğimiz bu işbirliği kapsamında Sea&Miles kart sahipleri biriktirdikleri İDO seyahat mil puanları kadar Avea'da konuşma süresi kazanırken, konuştukları dakikalar karşılığında da mil puanı kazanacak.”




Paksoy işbirliğiyle ilgili olarak Avea ile böyle önemli bir projeye imza atmaktan mutluluk duyduklarını ve bu işbirliğinin uzun yıllar sürmesini dilediklerini belirtti. İDO olarak İstanbul ve Marmara'nın deniz ulaşımına yaptıkları yatırımları, Türkiye'nin önde gelen kurumlarıyla yapılan işbirlikleriyle pekiştirmeye ve müşterilerine en iyi hizmeti sunmaya devam edeceklerini söyledi.




Hizmetten yararlanmak isteyen Avea aboneleri İDO yazıp boşluk bırakarak Sea&Miles üyelik numaralarını 4436'ya ücretsiz SMS göndererek kayıt olabilecekler.

14 yıl önce