|

Best Buy, 20 Nisan'da Ankara'da

Dünya çapındaki yaklaşık 4 bin mağazası ve 155 bin çalışanıyla hizmet veren dünyanın 1 numarası Best Buy, benzersiz teknoloji alışverişi deneyimini yaşatarak Ankara'da da teknoloji alışverişinin yüzünü değiştirecek!

Melih Bayram Dede
00:00 - 17/04/2010 Cumartesi
Güncelleme: 17:42 - 18/04/2010 Pazar
Yeni Şafak
Best Buy, 20 Nisan'da Ankara'da
Best Buy, 20 Nisan'da Ankara'da

Teknoloji alışverişinde dünyanın 1 numarası Best Buy, Aralık 2009'da İzmir'de açtığı tasarım ödüllü ilk mağazasından sonra ikinci mağazasını 20 Nisan 2010 tarihinde Ankara'da Çayyolu Mesa Plaza Alışveriş Merkezi'nde açıyor. Dünya çapındaki yaklaşık 4 bin mağazası ve 155 bin çalışanıyla hizmet veren dünyanın 1 numarası Best Buy, benzersiz teknoloji alışverişi deneyimini yaşatarak Ankara'da da teknoloji alışverişinin yüzünü değiştirecek!


Teknoloji alışverişinde dünyanın 1 numarası Best Buy, 1966 yılında Amerika'da kuruldu. 44 yıllık teknoloji alışverişi tecrübesini bugün Türk müşterilerinin hizmetine sunan Best Buy, dünya çapında yaklaşık 4 bin mağazasında müşterilerinin teknoloji ihtiyaçlarına çözümler üreten bir hizmet markası. 13 ülkedeki Best Buy mağazalarında toplam 155 bin Mavi Tişörtlü çalışıyor. Best Buy, büyümesini müşteri odaklılık felsefesine, müşterilerinin teknoloji ihtiyaçlarını anlayarak kişiye özel bütün çözümler sunmasına borçlu. Bu anlayışla Best Buy, bugün 45 milyar dolar yıllık ciroya sahip bir dev.


Best Buy, teknolojiyi kolay anlatmak için kullandığı interaktif deneyim alanları ile müşterilerin teknolojiyle ilgili her türlü soru ve sorunlarını cevaplayabilmek için dünya standartlarında eğitilen, teknolojiyi kolay ve anlaşılır bir dille anlatmayı ilke edinmiş Mavi Tişörtlü çalışanları ile Ankaralılara benzersiz alışveriş deneyimini yaşatacak. Best Buy, Türkiye'deki servis anlayışını değiştirmek üzere yola çıkmış Teknoloji Uzmanları – Geek Squad – ekibi, en kaliteli satış sonrası hizmetin simgesi ekstra garanti ve değişim paketleriyle teknoloji alışverişine yepyeni bir soluk getirirken, en kârlı teknoloji alışverişi ile de Ankaralılar'ın yüzünü güldürecek.


Müşterilerinin teknoloji alışverişini kolaylaştırmaya ve eğlenceli hale getirmeye kendini adamış bir ekiple Türkiye pazarına İzmir Balçova'daki mağazasıyla giren Best Buy, şimdi de Ankaralıların teknoloji alışverişinde referans noktası olmak için çalışıyor. Best Buy Türkiye Ülke Başkanı Ruşen Kopmaz, Best Buy İzmir mağazasının çok kısa sürede İzmirlilerin teknoloji alışverişinde referans noktası olmayı başardığını belirtti. İzmir'de açıldığı günden bu yana her hafta düzenli olarak gerçekleştirilen tüketici araştırma sonuçlarına göre müşteriler tarafından en beğenilen özelliklerini, mağazada sunulan ürünlerin test edilip denemeye, karşılaştırmaya uygun sergilenişlerinin yarattığı rahatlık, teknoloji uzmanları – Geek Squad ekibi – ve satış sonrasında sunulan hizmetlerin kalitesi, Mavi Tişörtlü çalışanların ürünler ve teknolojiler konusundaki bilgi düzeyleri, sundukları tarafsız danışmanlıkları ve mağazanın rahatlıkla gezilmesi olarak açıklayan Kopmaz, bu özellikleriyle %95'lere yaklaşan bir müşteri memnuniyeti skoru elde ettiklerini belirtti. Kopmaz sözlerini şöyle devam ettirdi:


“Müşteri memnuniyeti araştırması, Best Buy'ın faaliyet gösterdiği tüm ülkelerdeki yaklaşık 4 bin mağazasında takip edilen, sonuçları iş planlarını etkileyen en önemli uygulamalarından biri. Gücünü, enerjisini müşterilerinden ve çalışanlarından aldığını her fırsatta vurgulayan, müşteri odaklı çalışmayı temel iş modeli olarak benimseyen Best Buy'ın müşterilerine çok yakın durmaya çalışıp, değişen gelişen teknoloji alışverişi ihtiyaçlarını çözüp, tüm kararlarını bunlar çerçevesinde geliştirme hırsı bizleri müşterilerimizi ve onlarla her gün birebir iletişim içerisinde olan çalışanlarımızı dinlemeye yöneltiyor. Best Buy Türkiye ekibi olarak, %95'lere yaklaşan müşteri memnuniyeti skorumuzla gurur duyuyoruz, bu oranlarla açıldığımız günden itibaren dünyadaki 4 bine yakın Best Buy mağazası arasında en dikkat çeken mağazalardan biri haline geldik, parmakla gösterilen bir başarı yakaladık.”


En son ve yeni teknolojiyi müşterileriyle buluşturmayı vaat eden Best Buy'ın Ankaralılara da sürprizleri var. İlk defa İzmirlilerle buluşturduğu ve sadece Best Buy'da satılan mükemmel oyun deneyimi yaşatan Alienware bilgisayar ve dünyanın neresinde olursa olsun, evdeki tüm TV kanallarını bilgisayardan ve cep telefonundan izlemeye olanak sağlayan Slingbox Ankara'da da satışta olacak.


Best Buy, bilgisayar dünyasındaki iki müthiş taşınabilir bilgisayarı; ASUS-LAMBORGHINI VX5 ve ASUS G51J 3D'yi de Türkiye'de ilk defa Ankara Mağazası'nda satışa sunacak.


Association for Retail Environments, (A.R.E) tarafından bu yıl 39'uncusu düzenlenen Uluslararası Perakende Mağazaları Tasarım Yarışması'nda Best Buy, İzmir mağazası tasarımıyla “Store Fixture 2010” (Mağaza Tasarımı 2010) ödülünü alarak, Türkiye'ye uluslararası bir ödül ile dönmenin haklı gururunu yaşıyor.


2009 yılı, yakın tarihte dünya ekonomisinin karşılaştığı en zorlu yıllardan biri olarak tarihe geçerken, Best Buy yılın başındaki beklentilerin çok üzerinde başarılı finansal sonuçlar elde etti. Mali yıl içerisinde, rakiplerinden %2,4 pazar payı alarak, 1 yıldan uzun süredir açık olan mağazalarında satışları artırarak ve masrafları kontrol altında tutarak, hisse başına kazançlarını bir önceki seneye göre %30 artırdı ve bu artışı 3,15 dolar olarak raporladı. Best Buy 2009 yılı satışları, bir önceki seneye göre %10 artarak 49,7 milyar dolar olarak gerçekleşti.


Best Buy 13 ülkede 155 bin çalışana sahip

Teknoloji alışverişinde dünyanın 1 numarası Best Buy, Amerika Birleşik Devletleri, Kanada, Çin, Meksika ve Avrupa'daki operasyonlarından sonra artık Türkiye'de. 1966 yılında kurulan Best Buy Co., Inc. yenilikçilikten ilham alarak müthiş bir büyüme sağladı. Best Buy, 45 milyar dolar cirosu, 13 ülkedeki faaliyeti, sahip olduğu 9 markası, yaklaşık 4 bin mağazası ve 155 bin çalışanıyla milyonlarca müşterimizin beklentisi ve ihtiyacı doğrultusunda teknoloji alanında çözümler sunuyor. 44 yıllık tecrübesi, zorluklardan ve değişimden öğrenerek ilerleme felsefesi, dinlemeye, ihtiyaçları tanımlamaya ve ihtiyaçları karşılamaya yönelik müşteri odaklılık stratejisi, değerlerin yaşatıldığı ve farklı yeteneklerden güç alma yaklaşımı üzerine kurulu şirket kültürüyle Türk tüketicilerinin daha önce karşılanmamış ihtiyaçlarını karşılamak ve Türk tüketicisine mükemmel bir alışveriş deneyimi yaşatmayı hedeflemektedir. Best Buy, gücünü çalışanlarından alan müşteri odaklılık stratejisi, değerlerin yaşadığı ve yaşatıldığı şirket kültürüyle bugün tüketici elektroniği ürünleri ve hizmetleri sektöründe bir dünya devidir. Daha fazla bilgi için www.bestbuy.com.tr web sitesini ziyaret edebilirsiniz.


MÜŞTERİ ODAKLILIK NEDİR?

Gücünü insanlardan alan “Müşteri Odaklılık” stratejisi doğrultusunda tüm Best Buy çalışanlarının amacı, müşterilerini çok iyi tanımak, onların ihtiyaçlarını ve beklentilerini anlamak ve kişiye özel çözümlerle teknolojiyi tüm müşterileri için kolay, anlaşılır ve eğlenceli hale getirmektir.


Best Buy, dürüst ve rekabetçi fiyat stratejisi, tarafsız ve eğitimli çalışanları, güçlü ve rekabetçi satış sonrası hizmetleri ve ürün gamıyla istenilen, aranılan ve merak edilen tüm marka ve ürünleri bir araya getirmeye ve müşterilerine en iyi hizmeti sunmaya odaklanıyor.


İNTERAKTİF DENEYİM ALANLARI

Müşterilerimize yepyeni bir dünyanın kapılarını açtığımız, ürün ve teknolojilerle gelinen son noktayı temsil eden, hayatımızın parçası olan tüm teknolojik ürünlerin birbirleriyle nasıl uyum içinde çalışabildiğini müşterilerimize anlattığımız ve onlara en uygun çözümleri sunduğumuz alanlarımız. Best Buy Ankara'da “Connected World”, “Mobil Hayat”, Magnolia, “Gaming Zone” olmak üzere tam 4 adet interaktif deneyim alanı bulunuyor.


MAVİ TİŞÖRTLÜLER

Mavi Tişört, Best Buy'ın insan odaklı hizmet anlayışının en önemli sembolüdür. Tüm dünyada, Best Buy denildiğinde ilk akla gelen unsurdur ve çalışanlarının giymekten onur duyduğu üniformalarıdır. Mavi Tişörtlüler, dinamik, güler yüzlü, teknolojiyi bilen, anlayan, teknolojiyi hayatının bir parçası haline getirmiş Best Buy mağaza çalışanlarıdır. Trendleri takip ederler ve her zaman yeni fikirlere açıktırlar. Yaratıcı fikirleriyle çalışma ortamlarına katkıda bulunurlar. Müşterilerinin farklı ihtiyaçlara sahip olduklarını göz önünde bulundurarak, onlara eşsiz ve kişiye özel çözümler sunar, ihtiyaçlarını baştan sona giderirler. Kısaca Mavi Tişörtlüler teknolojiyi basitçe, herkesin anlayacağı dilde anlatır, bundan da büyük bir zevk alırlar.


EKSTRA DEĞİŞİM PAKETİ

Türkiye'de ilk kez Best Buy tarafından uygulanan Ekstra Değişim Paketi'ne çok uygun fiyatlar ile sahip olabilir, satın aldığınız ürünü 3 yıllık bir süre boyunca, malzeme veya işçilik kusurları, normal aşınma veya yıpranma, toz, dahili aşırı ısınma, dahili nem/yoğuşma veya ani voltaj artışı/dalgalanması sebebiyle arızalanması durumunda koşulsuz değiştirebilirsiniz.


EKSTRA GARANTİ PAKETİ

Best Buy'da, üretici garantisine ek olarak, toz, ısı, dahili nemlenme, normal aşınma ve yıpranma, ani voltaj dalgalanmalarından kaynaklanan bir arızanın meydana gelmesi halinde ürününüzü ücretsiz olarak onaracağımızın veya değiştireceğimizin garantisini veren, çok uygun fiyatlarla sahip olunabilen Best Buy Ekstra Garanti Paketi ile yeni aldığınız ürünün satın alım tarihinden itibaren 3, 4 veya 5 yıl süreyle kesintisiz ve üretici garantisinden çok daha kapsamlı bir garanti hizmetine sahip olabilirsiniz.


GEEK SQUAD

Geek Squad, bugün tüm dünyada olduğu gibi Türkiye'de de teknoloji sektöründe var olan karmaşayı ve tutarsız servis anlayışını yok etmek üzere yola çıkmış, Best Buy'ın servis markasıdır. Teknolojiyi hayatlarının bir parçası haline getirerek, müşterlerin adreslerinde ve mağaza içinde benzersiz satış sonrası servislerle hayatlarını kolaylaştıran, eğlenceli hale getiren ve öğreten çalışanlarımızdır. Mağaza içinde ve adreste müşterilerinin her türlü teknolojiyle ilgili ihtiyaç veya sorunlarını giderirler. Geek Squad, teknoloji uzmanlarıyla satış ve satış sonrası sundukları servisle ürünün eve teslimatından montajına kadar farklı hizmet paketleriyle tüm ihtiyaçlara çözümler sunar.


14 yıl önce