|

BlackBerry, nasıl özür diledi?

Research In Motion'dan (RIM) yapılan açıklamada, sorunun RIM altyapısındaki temel devre anahtarlarından birinde oluşan arıza nedeniyle meydana geldiği belirtildi.

00:00 - 12/10/2011 Çarşamba
Güncelleme: 12:59 - 12/10/2011 Çarşamba
Yeni Şafak
BlackBerry, nasıl özür diledi?
BlackBerry, nasıl özür diledi?

Üç gündür BlackBerry cihazlarda devam eden iletişim sorunuyla ilgili olarak Research In Motion'dan (RIM) yazılı bir açıklama geldi. Şirketin açıklamasında sorunun bir an önce giderilmesi için çalışıldığı ifade edilerek şu görüşlere yer verildi:


“Avrupa, Ortadoğu, Afrika, Hindistan, Brezilya, Şili ve Arjantin'deki BlackBerry kullanıcılarının mesajlaşma ve internet tarayıcısında yaşadıkları gecikmeler, RIM altyapısındaki temel devre anahtarlarından birinde oluşan arıza nedeniyle meydana gelmektedir. Sistem, ağdaki akışta bir sorun olduğunda akış yükünü yedek anahtara aktararak yükü kaldıracak yetkinlikte tasarlanmış olmasına ve daha önce test edildiğinde bu işlevi yerine getirebilmiş olmasına rağmen, bu şekilde gerçekleşmemiştir. Sonuç olarak, oluşan yüksek miktardaki veri birikmesini temizleyerek servislerimizi bir an önce normal işleyişine döndürmek üzere çalışmalarımızı sürdürüyoruz. Bu durumdan kaynaklı sorun yaşayan kullanıcılarımızdan özür dileriz. Konuyla ilgili bilgilendirmeye devam edeceğiz.”

13 yıl önce