|

Çağrı merkezlerine online çözüm: Botego

00:00 - 18/12/2008 Perşembe
Güncelleme: 01:42 - 18/12/2008 Perşembe
Yeni Şafak
Çağrı merkezlerine online çözüm: Botego
Çağrı merkezlerine online çözüm: Botego

Melih Bayram Dede'nin hazırlayıp sunduğu TechnoLogic'e bu hafta, sanal çağrı merkezi operatörü Botego'yu geliştiren Yapay Zeki Yazılım şirketinin Genel Müdürü Ekim Nazım Kaya konuk oluyor. MSN Messenger'a benzer bir sistemle çağrı merkezlerinde 24 saat aralıksız müşterilere online destek sunan Botego mobil çağrı operatörlüğü uygulamaları halen Türk Telekom, Avea, Yemek Sepeti ve TEB'de kullanılıyor.


TechnoLogic'te haftanın haberlerinde ise, cep telefonlarımızdan internete ADSL'den daha hızlı bağlanmamızı sağlayacak 3G teknolojisinin neler getirdiği, Amerikan Ordusu'nun askerlerinin eğitiminde kullanmak üzere bilgisayar oyunu geliştirmesi ve Türk halkının yasaklı olmasına rağmen Youtube'u, 'en çok ziyaret edilen ilk 10 site' arasına sokması var.


Haftanın sitelerinde öğrenciler için modellenmiş bir web girişimi olan MySchoolog ve Web 2.0'ın yaygınlaşması sonucu doğan PR 2.0'ın ülkemizdeki ilk örneği Buzz 2.0 yer alıyor.


TechnoLogic'in oyun bölümünde PlayStation 3 platformunun önemli oyunlarından olan ve zombiler karşısında canlarını korumaya çalışan insanları konu alan Left 4 Dead'le ilgili detaylar yayınlanıyor.


TechnoLogic'in ürün inceleme bölümünde ise Bakırköy Carousel AVM'deki TeknoSA'dan üç farklı dijital oyuncağa yer veriliyor.


20 ARALIK CUMARTESİ 15.25'TE TVNET'TE

15 yıl önce