|

Dijital medyada viral manevralar

TechnoLogic'te bu hafta, dijital medya ajanslarının ses getiren viral projeleri ele alınıyor. 'Viral pazarlama'yı, 41?29! Ajans Başkanı Alemşah Öztürk, TechnoLogic'e anlatıyor.

00:00 - 30/07/2009 Perşembe
Güncelleme: 15:59 - 30/07/2009 Perşembe
Yeni Şafak
Dijital medyada viral manevralar
Dijital medyada viral manevralar

'nin hazırlayıp sunduğu TechnoLogic'te bu hafta, dijital medya ajanslarının ses getiren viral projeleri ele alınıyor.


Son olarak Gittigidiyor'un viral bir kampanyasını n, Türk basını tarafından gerçek sanılıp haberlere kadar taşınması sonrasında, gözler yeni medya ajanslarına çevrilmişti.


“Geleneksel olmayan kanallarda, kullanıcıların birbirleriyle etkileşimini yayılma platformu olarak kullanan pazarlama fikirleri” olarak tanımlanan 'viral pazarlama'yı, 41?29! Ajans Başkanı Alemşah Öztürk, TechnoLogic'e anlatıyor.


TechnoLogic'te haftanın haberlerinde ise, dünyadaki internet kullanıcı sayısının 2013 yılında 2,2 milyara ulaşacağı beklentisi, Windows 7'de son testlerin tamamlanması ve seri üretime geçilmesi ve güç kaybı yaşayan Yahoo'nun Facebook ile işbirliği var.


Haftanın sitelerinde ise, futbol camiasını bir araya getirmeyi amaçlayan Topbende.com ve yeni bir teknolojiyle adından söz ettiren 360tr.com tanıtılıyor.


TechnoLogic'in oyun bölümünde, Nintendo Wii ve DS için geliştirilen eğlenceli bir oyun olan MySims Racing'le ilgili detaylar var.


TechnoLogic'in ürün inceleme bölümünde ise, TeknoSA Carousel mağazasından üç yeni dijital oyuncak hakkında bilgi veriliyor.


TECHNOLOGIC CUMARTESİ 15.25′TE TVNET'TE!..

Programla ilgili bilgi ve geçmiş bölümler için:
15 yıl önce