Teknoloji marketlerindeki Türk malı ürünlerin azlığına dikkat çeken Gold Teknoloji Marketleri Pazarlama Müdürü Kılınç Orhan Erdemir, 2012 yılında 6 milyar TL ciro elde eden pazarda yerli markaların payının yüzde 5''e ulaşmadığını belirtti.
8 büyük şirketin rekabet ettiği organize teknoloji perakendeciliği sektöründe yerli markaların en etkili olduğu ürün grubunun dizüstü ve masaüstü bilgisayarlar olduğunu kaydeden Kılınç, bu iki grupta yerlilerin pazar payının yüzde 40''a ulaştığını söyledi.
Erdemir, ''Made in Turkey'' ibaresini yerli markalarda bile göremeyebiliyoruz. Masaüstü bilgisayarlar kategorisinde ise yerli markaların pazar payı yüzde 40''a varıyor. Yerli markaların teknoloji marketlerinin cirolarındaki payı yüzde 5''i ancak buluyor'' dedi.