|

Sosyal medyaya gireceklere altın öğütler

00:00 - 2/09/2009 Çarşamba
Güncelleme: 11:43 - 2/09/2009 Çarşamba
Yeni Şafak
Sosyal medyaya gireceklere altın öğütler
Sosyal medyaya gireceklere altın öğütler

Gençliğin sosyal medya adı verilen internetteki sosyalleşme ortamlarında daha fazla vakit geçirmesi, hedef kitleye direkt ulaşmak isteyen şirketlerin de ilgisini çekiyor. Şirketler sosyal medyada yer almak, hedef kitleye aracısız ulaşmak istiyor.


Melih Bayram Dede'nin hazırlayıp sunduğu TechnoLogic'e bu hafta, sosyal medya konulu seri röportajların bir devamı olarak Trend uzmanı Özgür Alaz konuk oluyor ve sosyal medyada doğru kampanya yapmanın ipuçlarını paylaşıyor.


Bugün bir çok şirket ve ünlüye trend danışmanlığı hizmeti veren Alaz TechnoLogic'te, sosyal medyanın konvansiyonel medyadan neden farklı olduğundan, sosyal medyada kampanya yapma işinin klasik PR şirketlerine teslim edilip edilmeyeceğine kadar pek çok soruya cevap veriyor.


TechnoLogic'te haftanın haberlerinde ise, büyük reklam kampanyalarıyla başlatılan 3G uygulamasında süregiden şikâyetler, Finlandiyalı cep telefonu üreticisi Nokia'nın bilgisayar üretme kararı ve internet girişimcilerinin buluşma adresi olan E-Tohum'da yeni dönem var.


Haftanın sitelerinde ise, turizm sektörünün Youtube'u olma iddiasında olan Travel Of The World ve online müzik dinleme platformu Kavun tanıtılıyor.


TechnoLogic'in oyun bölümünde, tam 256 kişinin aynı haritada buluşup online savaş oyunu oynayabileceği Massive Action Game'le ilgili detaylar var.


TechnoLogic'in ürün inceleme bölümünde ise, TeknoSA Planet'ten üç yeni dijital oyuncak hakkında bilgi veriliyor.


TECHNOLOGIC CUMARTESİ 15.25'TE TVNET'TE!..
Programla ilgili bilgi ve geçmiş bölümler için:
15 yıl önce