|

Türk Telekom ofislerine makyaj

00:00 - 13/01/2009 Salı
Güncelleme: 13:15 - 13/01/2009 Salı
Yeni Şafak
Türk Telekom ofislerine makyaj
Türk Telekom ofislerine makyaj

Türk Telekom, ofis iyileştirme programı kapsamında tüm ofislerinin görünüm ve hizmet süreçlerini yeniliyor. Türk Telekom, müşteri odaklı dönüşüm çerçevesinde başlattığı ofis iyileştirme programı kapsamında yenilenen ofislerini hizmete açtı. Türkiye genelinde yenilenen 41 Türk Telekom ofisi bugün müşterilerin hizmetine sunuldu. İstanbul Küçükyalı'daki ofiste Türk Telekom Genel Müdürü Dr. Paul Doany'nin katılımıyla gerçekleşen törende, 6 ilde toplam 7 ofisin açılışı, video bağlantısıyla aynı anda gerçekleştirildi. Ofis iyileştirme programı, Türkiye'deki tüm Türk Telekom ofislerini kapsıyor. Yenilenen 41 ofisi

ayda ortalama 2 milyon müşteri ziyaret ediyor. Proje kapsamında en iyi müşteri deneyiminin sağlanması amacıyla müşteriyle temas kurulmasından sipariş alınmasına, şikayetlerin değerlendirilmesinden fatura itirazlarının çözümlenmesine kadar ofislerde gerçekleştirilen tüm işlemler analiz edildi. Bu analizler doğrultusunda gereken tasarımlar yapıldı ve bin 500'ün üzerinde çalışanın eğitimleri planlandı.

Türk Telekom Genel Müdürü Dr. Paul Doany, açılış törenindeki konuşmasında, “Müşteri hizmetleri giderek serbestleşen ve rekabetçi hale gelen telekomünikasyon sektöründe fark yaratmayı sağlayan ana unsur. Altyapı yatırımlarımızı artırmaya ve şebeke performansımızı ve hizmet sunma yöntemlerimizi iyileştirmeye devam ettiğimiz artan rekabet ortamında, üstün hizmet kalitesi ile en yüksek müşteri memnuniyetini elde etme hedefimize ulaşmamız çok önemli” dedi.

Türk Telekom Müşteri İlişkileri Direktörü Hüseyin Özdemir ise, “Türk Telekom olarak müşteri ilişkileri vizyonumuzu, müşterilerimize sunduğumuz deneyimler ve sağladığımız değerlerle güvene dayalı ve uzun vadeli ilişkiler kurmak oluşturuyor. Yeni konseptle birlikte ofislerimizde, müşterilerimize üstün hizmet deneyimini yaşatacağız” diye konuştu. {A1301066}


15 yıl önce