|

İnegöl'de ihracat atağı

Almanya'nın Köln kentinde düzenlenen Uluslararası Mobilya Fuarı'na katılan NDESIGN adlı firma, yeni modelleriyle göz doldurdu.

Cihan
00:00 - 9/02/2007 Cuma
Güncelleme: 18:47 - 9/02/2007 Cuma
Yeni Şafak
İnegöl'de ihracat atağı
İnegöl'de ihracat atağı

Mobilya ve dekorasyon sektöründe dünyadaki son gelişmelerin tüketicilere ve sektör temsilcilerine sunulduğu Uluslararası Köln Mobilya Fuarı'na katılan İnegöllü NDESIGN tasarımları ile büyük beğeni topladı. 284 bin metrekare alanı ile dünyanın en büyük mobilya fuarı olan IMM COLOGNE 120 farklı ülkeden 42 bin katılımcı ve 175 ülkeden 2 milyon ziyaretçiyi ağırladı.

Köln Mobilya Fuarı'na 4. kez katılan NDESIGN, yeni modelleri ile bu yılda fuarın gözdesi oldu. Modern koltuk üretiminde dünyanın bir numarası olma hedefinde olduklarını ve yaptıkları yatırımlarla bu yolda önemli yol aldıklarını kaydeden NDESIN Yönetim Kurulu Başkanı Ahmet Güleç, "NDESIGN olarak 5 yıldır büyük bir atılım içindeyiz. Markamızı 15 ülkede tescil ettirdik. 2 yıldır ihracatta büyük başarılara imza atıyoruz. Bunda IMM COLOGNE Fuarlarının büyük payı var" diye konuştu.

IMM COLOGNE'nin başarılı bir fuar olduğunu belirten Ahmet Güleç, "Fuar bizim açımızdan da çok başarılı geçti. Yeni tasarımlarımızı müşterilerimize tanıtma fırsatı bulduk. Önemli bağlantılar yaptık. 2007 yılında satışlarımızı olumlu etkileyecek gelişmeler oldu" diye konuştu. NDESIGN olarak 5 yıldır faaliyet gösterdiklerini söyleyen Ahmet Güleç başarılı olmanın yolunun odaklanmadan geçtiğinin altını çiziyor. Güleç 25 yıllık bir firma olduklarını ve 5 yıl öncesine kadar çok çeşitli ürünlerle pazarda yer aldıklarını belirterek, "Nurhas Mobilya olarak faaliyet gösterirken üretim, toptan satış ve perakendeyi aynı anda yapıyorduk. Her çeşit mobilya üretiyorduk. 5 yıl önce radikal bir karar alarak yalnızca modern koltuk üretme kararı aldık. Tüm stratejimizi bu yönde geliştirdik. Şu anda dünyanın önde gelen koltuk firmaları arasında yerimizi aldık. Hedefimiz dünyanın bir numarası olmak" diye konuştu. Büyümek ve pazarda kalıcı olmak için sadece iç pazarın yeterli gelmeyeceğini de söyleyen Ahmet Güleç, "Dünya iyice küçüldü. Sadece iç Pazar için üretim yapan firmaların geleceği karanlık. Çünkü acımazız rekabet koşullarında küçük pazarlarda başarılı olmak imkânsız hale geldi. Bu nedenle önce ar-ge destekli kaliteli üretim çalışmalarımızı tamlayıp dış pazara açıldık. Şu anda 35 ülkeye ihracat yapıyoruz. Yurt içi ve dışında bayilikler vererek marka imajımızı oturtuyoruz" diye konuştu.

17 yıl önce