T Ü R K İ Y E ' N İ N    B İ R İ K İ M İ
G Ü N D E M 31 ARALIK 2005 CUMARTESİ
  Ana Sayfa
  Gündem
  Politika
  Ekonomi
  Dünya
  Aktüel
  Spor
  Yazarlar
  Televizyon
  Sağlık
  Bugünkü Yeni Şafak
 
  657'liler Ailesi
  Bilişim
  Çalışanın Sesi
  Diziler
  Düşünce Gündemi
  İzdüşüm
  Kültür-Sanat
  Nar-ı Beyza
  Okur Sözcüsü
  Röportaj
  Sinema
  Yemek
  Zamanda Yolculuk
 
  Bize Yazın
  Abone Formu
  Temsilcilikler
  Reklam
  Künye
 
  Arşiv

  Yeni Şafak'ta Ara
 

'RJ-100'e yakın takip

Türk Hava Yolları'nın RJ-100 tipi Denizli uçağının 4 gün arayla iki kez arızalanması Sivil Havacılık Genel Müdürlüğü'nü (SHGM) harekete geçirdi.

Türk Hava Yolları'nın RJ-100 tipi Denizli uçağının 4 gün arayla iki kez arızalanması Sivil Havacılık Genel Müdürlüğü'nü (SHGM) harekete geçirdi. Müdürlük, Denizli uçağındaki iki arızanın da farklı nedenlerden kaynaklandığını kazaların birbiriyle doğrudan ilişkisinin olmadığını tespit etti. SHGM, 24 Aralık günü Kars'tan İstanbul'a giderken yanık kokusu nedeniyle Erzurum'a acil inen Denizli uçağının 4 gün sonra da İstanbul-Kars seferine çıkamaması üzerine inceleme başlattı. İnceleme sonunda hazırlanan raporlarda, her iki arızanın birbirinden bağımsız olduğu sonucuna ulaşıldı. SHGM'den yapılan açıklamada, olayları SHGM teknik elemanlarının yakından takip edildiği belirtilerek, "28 Aralık 2005 tarihinde yaşanan yakıt kaçağının, uçuş öncesi yapılan normal kontrollerde tespit edilmiş olması memnuniyet verici bulunmuştur" denildi.

  • HAMDİ ATEŞ / ANKARA

    THY: RJ tipi uçaklar kontrolden geçiriliyor

    THY Basın Müşaviri Ali Genç, yurtiçindeki bazı havalimanlarında teknik ve coğrafi şartlar nedeniyle zorunlu olarak kullanılan RJ 100 uçaklarının sözleşme sürelerinin sonuna gelindiğine dikkat çekerek, filolarında bulunan 5 RJ 100 uçağının sırayla iade bakımına alındığını belirtti. Genç, yaptığı yazılı açıklamada RJ 100 tipi uçaklar hakkındaki haberlerde yanlış bilgiler yer aldığını belirterek, Kars-İstanbul seferini yaparken koku duyulması üzerine Erzurum'a inen uçağında yapılan ayrıntılı incelemeler sonucunda, kokunun pilot aydınlatma ışığının kapağında bulunan ampul ısısından kaynaklandığının tespit edildiği bildirildi. Genç, yurtiçindeki bazı havalimanlarındaki teknik ve coğrafi şartlar nedeniyle zorunlu olarak kullanılan RJ 100 uçaklarının sözleşme sürelerinin sonuna gelindiğini, halen filolarında bulunan 5 RJ 100 uçağının 3'ünün iade bakımında, seferde olan 2 RJ 100 uçağının ise sırayla iade bakımına alınacağını belirtti.

  • İSTANBUL


    Geri dön   Yazdır   Yukarı


  •  ANKET

    ALPORT Trabzon Liman İşletmeciliği

    Ana Sayfa | Gündem | Politika | Ekonomi | Dünya | Kültür | Spor | Yazarlar
    Televizyon | Sağlık | Bilişim | Diziler | Künye | Arşiv | Bize Yazın
    Bu sitede yayınlanan tüm materyalin her hakkı mahfuzdur. Kaynak gösterilmeden çoğaltılamaz. © Yeni Şafak
    Tasarım ve içerik yönetimi: Yeni Şafak İnternet Servisi