Bugünkü Yeni Şafak |
|
|
İpekçi'den sorulacak
SIRRI BIYIK-İSTANBUL
İkram kalitesi yanında, 2005 Ekim ayında sunum ve servis konseptini de yenileyecek olan THY, ünlü modacı Cemil İpekçi'nin danışmanlığında, servis malzemelerini de yenileyecek. Türk misafirperverliğinin sıcaklığını da yolculara yaşatmayı hedefleyen THY, ikramı, yurt içinde 9, yurt dışında ise 68 noktadan aldığı hijyen kurallarına uygun servis malzemeleriyle sunacak. Daha önce hosteslerin kıyafetlerinin rengini ve modelini belirleyen ünlü modacı İpekçi, bu kez de uçakların içinde yolculara nasıl servis yapılacağından, tabak, çatal, kaşık ve bıçakların rengine, nelerin nasıl ikram edileceğine kadar her konuda görüş bildirecek. İkrama sıkı denetim Türk Hava Yolları, Türkiye'den ya da yurt dışından sağladığı ikram hizmeti ve ürünleri, mal kabul aşamasından uçağa yüklenene kadar tüm süreçlerde periyodik olarak denetliyor. THY belirli bir program dahilinde yurt dışı ikram firmalarından temin edilen numunelere ait mikrobiyolojik analizler yapıyor ve sonuçlar değerlendiriliyor. THY Avrupa'da en hızlı büyüyen havayolu oldu
Türk Hava Yolları'nın (THY), yılın ilk yarısında tarifeli seferlerle taşıdığı yolcu sayısındaki yüzde 22.5'lik artışla, Avrupa'da en hızlı büyüyen havayolu şirketi konumuna ulaştığı bildirildi. THY Mali Komite Başkanı Hamdi Topçu imzasıyla yapılan açıklamada, kuruluşun, 2005 yılının ilk 6 ayında, vergi karşılıkları düşüldüğünde, net kar rakamının yüzde 58 artışla 13.3 milyon YTL olduğu ifade edildi. Açıklamada: "Geçen yılın aynı döneminde yüzde 68 olan yolcu doluluk oranı da yüzde 72'ye yükselmiştir. Yolcu sayısındaki artışa göre, THY Avrupa'da en hızlı büyüyen havayolu konumuna ulaşmıştır" denildi.
|
|